Om DNT FO Kongsvinger/Eidskog

DNT Finnskogen og Omegn - Kongsviger/Eidskog (DNT FO - K/E)  ble stiftet 19 november 2013. Lokallaget dekker de to kommunene Kongsvinger og Eidskog sør på Finnskogen. Vi arbeider aktivt i lokalmiljøet for å fremme friluftslivet gjennom å rydde og merke stier, og bidra til oppdaterte og vedlikeholdte sti-/og løypekart.

Publisert: 05. mai 2023
Artikkel

Oppgaven til lokallaget blir også å generere mest mulig aktivitet ute i skog og mark i de to kommunene. Det betyr å arrangere turer, og andre arrangementer. I tillegg vil styret arbeide for å være synlige i lokalmiljøet.

DNT FO - K/E tegner i dag ca. 712 medlemmer, som deltar på våre nærmiljøturer og andre arrangement vi gjennomfører.

Styret i DNT FO Kongsvinger/Eidskog

Gro Blåka