Frivillig i DNT FO Elverum

DNT Finnskogen og Omegn - Elverum bidrar med stirydding, samt vedlikehold av DNT-hytter i Elverum. I tillegg er det muligheter å bidra som turleder. Det kan du lese mer om under lokale aktiviteter.

Publisert: 05. mai 2023
Artikkel

Stigruppa

Stigruppa merker som navnet antyder nye og gamle stier i Elverum. Målet er å merke gode turstier i Elverum for å få enda flere ut på tur!

Vi konsentrer oss i første omgang om etablerte stier og nærturområdene i kommunen. Men har du tips om stier som burde vært merket ,så send oss gjerne en epost.

Bidra?

Stigruppa vil gjerne ha flere som kan bidra. Meld fra hvis du har lyst til å delta i stimerkingsarbeid, alt fra noen timers arbeid en kveld eller helg til å påta deg ansvar som stifadder på en sti-strekning.  Ta kontakt med leder av stigruppa hvis dette er aktuelt for deg.

Kontaktperson stigruppa
Peter Mürer