Stolpejakt

Stolpejakten på Finnskogen

Stolpejakten er en flott og engasjerende aktivitetet for store og små. DNT Finnskogen og Omegn samarbeider med lokale orienteringslag og idrettslag i Eidskog, Kongsvinger, Grue, Åsnes og Våler om Stolpejakten.

Publisert: 06. oktober 2023
Inspirasjon

Stolpejakten går ut på å finne stolper sentralt plassert i kommuner. Stolpebesøk kan registreres på papir, nettsiden eller via app. Målet er å legge til rette for å aktivisere både unge og gamle, uansett funksjonsevne. Les mer hvordan komme i gang på stolpejakten.no.

I 2023 har vi igjen fått laget en felles brosjyre med kart. Stolpejaktbrosjyren kan lastes ned her, eller hentes lokalt på utvalgte steder. Liste over steder du kan hente brosjyre vil du finne under hver kommune. De vil fortløpende bli oppdatert så fort brosjyren er på plass.

Del artikkel:
Del på e-post

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem