DNT Finnskogen og Omegn

DNT Finnskogen og Omegn har som formål å fremme det enkle friluftsliv og kjennskap til den skogfinske kulturen samt annen lokal kulturhistorie i foreningens område. Vi rydder og merker rundt 1200 km med stier og arrangerer turer og aktiviteter for alle aldersgrupper. Foreningen har 13 egne koier/hytter. Arbeidsområdet vårt er Eidskog, Kongsvinger, Grue, Åsnes, Våler og Elverum.

Dra på hyttetur
Cunojávrihytta den nye Nordlandsruta.
Dra på hyttetur

Våre lokallag

I DNT Finnskogen og Omegn har vi tre lokale turlag som dekker Finnskogen og kommunene Elverum, Våler, Åsnes, Kongsvinger og Eidskog. Lokallagene har egne styrer og organiserer det frivillige arbeidet i sine respektive kommuner. Velg ønsket lokallag under og for å få mer informasjon.

DNT der du er

Våre samarbeidspartnere