Til DNT.no forside

Aktiviteter i Solør

DNT Finnskogen og Omegn - Solør har et mangfoldig turprogram med spennende turer til alle årstider. Vi er på vei til å etablere et eget Barnas Turlag og vi har en Aktiv i 100 gruppe som har jevnlige turer på dagtid.

Publisert: 06. oktober 2023
Artikkel

Aktiv i 100

Aktiv i 100 er et tilbud på dagtid, hvor målet er å bidra til bedre fysisk og psykisk helse og forebygge ensomhet hos eldre. Hvis det ikke er helt spesielle turer er det gratis å delta, og gjerne med en matpause underveis. Det er faste møtetider og fast oppmøtested.

I DNT Finnskogen og Omegn har flere slike grupper, og en av disse er i Solør. Vi har Glorvigsmoen grendehus i Gjesåsen som fast møtested, og der møtes vi kl 11.00 hver tirsdag formiddag. Alle som har lyst og anledning kan være med. Det er ingen påmelding, og det koster ingen ting. Vi har gjerne med litt niste og drikke. I godvær har vi en rast ute, men i vinterhalvåret tar vi dette på grendehuset etter endt tur.

Vil du vite mer? Kontakt Ingrid på tlf 40 45 12 90 og e-post gjeting@msn.com

Turene annonseres på DNT FO-Solør sin Facbookside.

Del artikkel:
Del på e-post

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem